STRONA DEMONSTRACYJNA
A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Luboń





 Drukuj

eU.11 Wniosek o przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy

Kogo dotyczy

Wnioskodawcy

Czas realizacji

Do 30 dni od daty złożenia wniosku

Wymagane dokumenty

  • Przy złożeniu wniosku obowiązuje druk WPRIOS_02 dostępny powyżej lub w Kancelarii Ogólnej UM.
  • Kopia przedmiotowej decyzji.
  • Potwierdzenie uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 56zł.
  • w przypadku kiedy wnioskodawcą jest:

          1.  dotychczasowy właściciel decyzji:

    • Pisemne oświadczenie osoby/osób, na rzecz których ma zostać przeniesiona decyzja, o przyjęciu w całości ustaleń zawartych w decyzji o warunkach zabudowy 

          2. osoba, na której rzecz ma zostać przeniesiona decyzja:

    • Pisemna zgoda dotychczasowego właściciela decyzji na przeniesienie decyzji na rzecz określonej osoby oraz isemne oświadczenie osoby, na rzecz której ma zostać przeniesiona decyzja, o przyjęciu w całości ustaleń zawartych w decyzji o warunkach zabudowy.

Opłaty

  •  56,00 zł , przy składaniu wniosku

Wpłata na konto Urzędu Miasta Luboń
Poznański Bank Spółdzielczy w Poznaniu O/Luboń
nr 87904310383038001852440001
tytuł przelewu "opłata skarbowa za przeniesienie decyzji o warunkach zabudowy"
lub

płatne w Kancelarii Ogólnej Urzędu

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania za pośrednictwem Burmistrza Lubonia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu  w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2021, poz.  ze zmianami)

  • Ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2021, poz.1923).

© 2024 Urząd Miasta Luboń
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.2
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce