STRONA DEMONSTRACYJNA
A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Luboń





 Drukuj

eU.02 Wydanie wypisu i wyrysu ze SuiKZP

Kogo dotyczy

Wnioskodawcy

Czas realizacji

7-14 dni od daty złożenia wniosku

Wymagane dokumenty

  • wypełniony formularz wniosku

  • kopia mapy z oznaczeniem nieruchomości, której dotyczy wniosek

Opłaty

Naliczana po sporządzeniu dokumentu - informacja o wysokości opłaty przy odbiorze lub telefonicznie.


Wpłata na konto Urzędu Miasta Luboń

Poznański Bank Spółdzielczy w Poznaniu O/Luboń
nr 87904310383038001852440001
tytuł przelewu "opłata skarbowa za wypis i wyrys z mpzp"
lub płatne w Kancelarii Ogólnej Urzędu

  • od wypisu

      a) do 5 stron - 30,00 zł    

      b) powyżej 5 stron - 50,00 zł

  • od wyrysu

      a) za każdą pełną lub rozpoczętą stronę formatu A4 - 20,00 zł   

      b) nie więcej niż 200,00 zł

Podstawa prawna

  • Art. 30 ust. 1 ustawy  z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. 2020, poz. 293 ze zmianami)
  • Art. 1 ust 1 okt 1 lit 1a ustawy z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U.2019, poz. 1000 ze zmianami) -zgodnie z zał. do ustawy - część I poz. 51

Dodatkowe informacje


Odbiór dokumentów:
Wydział Planowania Rozwoju i Ochrony Środowiska
parter, wejście „B”, pokój nr 002.
W przypadku osobistego odbioru dokumentu prosimy o podanie na wniosku numeru telefonu w celu powiadomienia o możliwości odbioru
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 618130 011 w. 56 lub email:magdalena.domek@umlubon.pl


© 2024 Urząd Miasta Luboń
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.2
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce