STRONA DEMONSTRACYJNA
A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Luboń





 Drukuj

UZYSKANIE ZAŚWIADCZENIA DOTYCZĄCEGO OBJĘCIA DZIAŁKI UPROSZCZONYM PLANEM URZĄDZENIA LASU LUB DECYZJĄ, O KTÓREJ MOWA W ART. 19 UST. 3 USTAWY O LASACH (WŚ-25)

Uzyskanie zaświadczenia

Kogo dotyczy

Osoby chcące uzyskać zaświadczenie

Czas realizacji

do 7 dni

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia złożony przez właściciela lub współwłaściciela nieruchomości lub pełnomocnika.
Załączniki:
  • dowód uiszczenia opłaty skarbowej
  • w przypadku udzielenia pełnomocnictwa – jego oryginał wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa

Opłaty

Opłatę skarbową w wysokości 17,00 zł za wydanie zaświadczenia oraz 17,00 zł za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii, płatna przelewem na rachunek bankowy:
Miasto Poznań, Wydział Finansowy, Oddział Pozostałych Dochodów Podatkowych i Niepodatkowych,
ul. Libelta 16/20, 61-706 Poznań
konto PKO Bank Polski S.A.
94 1020 4027 0000 1602 1262 0763

Tryb odwoławczy

W przypadku odmowy wydania zaświadczenia stronie przysługuje prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, za pośrednictwem Starosty Poznańskiego, w ciągu 7 dni od daty otrzymania postanowienia

Podstawa prawna

  • ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
  • ustawa z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej

Dodatkowe informacje

Informacje merytoryczne - II piętro, pok. 225 tel.: 61 8410-507, 61 8410-577
© 2024 Urząd Miasta Luboń
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.2
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce