STRONA DEMONSTRACYJNA
A+
A-
Wersja kontrastowa
Urząd Miasta Luboń





 Drukuj

eU.14 Wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego

Kogo dotyczy

Osoby zainteresowane

Czas realizacji

30 dni od daty złożenia wniosku

Wymagane dokumenty

  • wniosek dostępny powyżej lub w Kancelarii Ogólnej UM.

  • plan sytuacyjny z zakreślonym kolorem czerwonym obszar zajętej powierzchni pasa drogowego i zaznaczone kolorem żółtym wbudowane urządzenia,

  • zatwierdzony projekt organizacji ruchu, jeżeli zajęcia pasa wpływa na ruch drogowy lub ogranicza widoczność na drodze albo powoduje wprowadzenie zmian w istniejącej organizacji ruchu pojazdów lub pieszych,

  • w przypadku jeżeli nie jest wymagany projekt organizacji ruchu należy załączyć informację o sposobie zabezpieczenia robót,

  • ksero ważnej decyzji pozwolenia na budowę obiektu umieszczonego w pasie drogowym lub zgłoszenia budowy lub prowadzonych robót właściwemu organowi administracji architektoniczno-budowlanej.

Opłaty

brak opłaty

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Luboń do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Poznaniu, w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (j.t. Dz. U. z 2020, poz. 470),

  • Uchwała nr XVII/134/2019 Rady Miasta Luboń z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie wysokości stawek za zajęcie pasa drogowego dróg gminnych Miasta Luboń,

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2020r. poz. 256 ze zm.)
© 2024 Urząd Miasta Luboń
aplikacja: 1.10.003.010, baza: 1.8.6.2
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce